Det här "fotografiska"

Jag satt och tittade på Fokis blogg där hon lagt utt ett videoklipp på hennes och Rickys lägenhet. Det var Ricky som pratade blablabla, och han pratade nästan hela tiden om den där utsikten. Då började jag fundera, Ricky fotograferar mycket, och hade jag flyttat in i den där lägenheten hade jag pratat om utsikten minst lika mycket som honom. Ibland undrar jag om de som fotograferar ser världen annorlundare än de som inte fotograferar. Det här med utsikt är som konst för mig, älskar vyer och sånt där. Det ska inte vara en betongvägg, fan vad trist!

Dessa har jag tagit då jag var i Grekland för några år sedan, det kanske inte ser så himla speciellt ut. Men då vi kom till hotellet och skulle till vårat rum fanns det en öppen plats längst upp, där kunde man se grannön Kefalonia, och jag lovar er, jag tyckte det var jättevackert. Kanske inte fick världens bästa bild på just det, men bara denna bild påminner mig om hur vackert det var.

Utsikt från en campingplats, från farmors husvagn. Här skulle jag kunna bo hela somrarna



Drömutsikter (inte jag som tagit dessa foton)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0