Måndag

Skolaaa! Då är det dags, fast jag var ovanligt pigg i morse då jag klev upp, jag somnade rätt så tidigt igår, det är ju gott tecken! Trodde aldrig jag skulle somna med tanke på att jag varit uppe hela nätterna på lovet. Det känns som att det är mycket på spel nu när skolan börjar, kommer bli mycket jobb och slit. Det snackas redan betyg första lektionen, galet. Fast jag fick då goda nyheter gällande mina betyg, det känns roligt :) Haha jag tror inte mina öron när dom tycker att jag är duktig x)

Ja juste, har fått reda på om kommande studentfest. 150 dagars, temat är afterski - HAHAHA har redan lite ideér på vad jag ska ha på mig, fast det kommer säkert bli skitdåligt >< men i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0