Getaway/vänskap

Meen hallådär, det var inte igår. Det var helt jävla awesome i Gävle, och nee jag orkar inte ladda upp bilder, eller jo en måste jag nästan ladda upp från sista kvällen där

Så kan det gå, fy helvete vad jag skrattade - det var längesedan jag skrattade så mycket.


Men anledningen till att jag bloggar just ikväll är inte att jag hade helt awesome dagar i Gävle, nej jag tänkte faktikst ta upp en sak om vänskap.

You have created new color’s inside me

Jag har olika typer av vänner, och olika relationer med dom såklart. Man har aldrig samma relation med någon, har jag upptäckt, ganska obvious egentligen? Jag har förlorat vänner som jag inte trodde jag skulle förlora, eller njaa förlorat kan jag väl inte påstå, men som jag inte umgås med längre, men fortfarande har kontakt med då och då, vissa saker har väl också förändrats mellan mig och vissa. Men det jag vill komma till, om ni någon gång hittar en människa du kan berätta verkligen allt för, känslor, problem, djupa saker - Ja hela paketet - var rädd om sånna människor, man kastar inte bort en sån vänskap. Jag har hittat den personen, behöver inte säga så mycket mer om det, det säger väl sig själv endå hur den personen påverkat mig?
Man ska ju vara rädd om alla sina vänner oavsett vilket relation man har, såklart. Men man har mer eller mindre ett speciellt band med någon i vänskapskretsen.

Kommentarer
Postat av: ida w

- Oh nice! Follow back ^^

Tror man kan ändra sin url annars, jag tänkte på att du skrev fel och om du vill ha den rätt/som du tänkte att den skulle vara :)

2011-07-24 @ 22:14:51
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0