Heluu

Är nästan 2 veckor sedan jag bloggade. Whatever! Jag är numera mycket inne och bloggar på tumblr, eller ja laddar upp bilder, rebloggar andras bilder osvosv.
Jag är lite besviken på min hårfärg, jag vete fan om man kommer orka ha det rött så jättelänge, det tvättas ur jättefort, och färgen jag egentligen ville ha var ju illrött, det är typ mörkrött nu, men får väl se om man kan få håret illrött så småningom? Löshåret passar inte heller med min hårfärg, vilket suuuger. Men mamma kom på en briljant ide faktiskt, färga mitt underhår svart, och färga löshåret svart i samma veva - kan bli nice, men det får nog vänta till hösten!

Längtar till helgen också, på fredag grillning och lite feest, sedan på lördag åker jag till min kära farmor som jag inte sett på hela sommaren! Kommer bli asbra!

Ha en fortsatt trevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0