Slut

Sådärja, då var studenten över för min del. Bara imorgon, då ska vi i klassen ses och städa av flaket. Men sedan är det oveer, så skönt!
Drog ifrån balen rätt så tidigt idag just för tat jag helt enkelt inte orkade mer, höll på att somna på bordet. Det tar verkligen på en att ta studenten ;)

Så nu är det sommarlov och jag har inte något jobb, känns härligt, men samtidigt väldigt jobbigt. Jag har ju fått pengar, som är tänkt att de ska räcka stora delar av sommaren. Om jag gissar rätt så ska väl jag använda dom som bensinpengar, ska få låna farmors bil i sommar. ÄÄH man får väl se vad man gör med pengarna. OCH jag har faktiskt fått en finfin egen dator!!

Kommer att blogga mer internsivt nu då jag inte har en massa annat och tänka på :)
Men nu ska jag nog snart gå och sova!

Kommentarer
Postat av: Ida we

Var också astrött på balen. Halvsov vid ett bord i barrummet... sen gick din klasskompis pontus föbi och skrek "vakna!!!" jag blev rädd... xD

2011-06-14 @ 15:24:19
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0