2012

Varför vaknar jag hitt i natten, totalt panikslagen? Jag måste ha drömt något skumt..Kunde inte somna om heller, för då börjar man tänka så mycket så att man inte kan somna, det är inget ovanligt för min del, tror att min hjärna kommer att explodera en vacker dag.

Jag började tänka på nästa år, 2012. Om hurvida jorden kommer gå under eller inte, det låter ju sjukt overkligt, och osannolikt egentligen. Jag fattar inte varför jag satt och läste en massa teorier och diskussioner om 2012 häromdagen, jag blir rädd, för jag tror det kommer hända, att vi dör nästa år, och jag är verkligen jätterädd för att dö, jag undrar verkligen hur det ska gå för mig den dagen. För några år sedan så var det något snack om att jorden skulle gå under, och då var det faktiskt folk som hade tagit livet av sig, och då funderar jag på hur många som kommer att ta livet av sig under nästa år? Jag blev jätterädd då jag hörde det för några år sedan, och det är tack vare att media som förstorar upp allting så otroligt mycket!
Jag funderar på hur jorden ska gå under som? Ska en gigantisk våg svepa över hela jorden? Då får vi alla människor en ytterst plågsam död, great. Jag skulle nog inte dö på fläcken, tror jag. Jag kan som inte komma på något annat sätt?
Aja, för mycket spekulationer kring detta.
Nu ska jag gå och fixa mig i ordning och eventuellt dra på stan.

Zakhyntos - Grekland, kortet taget av mig


Kommentarer
Postat av: Ida we

Jag är faktiskt lite rädd... jag menar, det kan k´ju hända att det sker massa naturkatastrofer el liknande på samma gång. Fast samtidigt vill jag inte riktigt tro på det... det verkar ju lite konstigt, jag menar om allt bara skulle ta slut bara så där på en dag...

2011-03-19 @ 20:54:08
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0