Helg!

Hörreni tryck F5. har gjort om i bloggen lite. Inget speciellt egentligen, men jag är nöjd!

Varför for jag på stan idag? Undrar jag nu såhär i efterhand..jo jag ska ha tag på dom här jävla örhängerna, earuffs. jag ska fan ha dom! De är slut på glitter men de ska få in nya ,de skulle få in dom denna vecka men tydligen har de inte kommit än. Vandrade runt på stan i en timma, for hem. En värdelös resa till stan..eller ja det var väl inte helt värdelöst..

Jag drömde om Robert Pattinson inatt, haha why did I do that?? Han var någon betjänt hos något familj, de påstog att han var en robot, och han är programmerad så att han inte ens säger hej till folk? Hehe okej? Men det visar sig under drömmen att han inte är en Robot utan han blir väldigt illa behandlad av familjen han är hos. Han pratar inte med dom. Sedan under drömmen så kommer ett hemskt oväder med massa regn och åska, varpå jag är ute någonstans och ser Robert komma och hålla handen för armen där det blödde, han hade förmodligen blivit knivskuren i armen av någon i familjen. Sedan vaknade jag.

SKUMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0