Jaha

När tänkte pappas besökare ta och åka hem så man får äta någon gång? 
Visst kan jag fixa maten själv, men jag ids verkligen inte.

Har inte direkt varit på sånt bra humör i helgen, märker jag. Dels för att jag tydligen helt hade missuppfattat pappa. Jag fick lov att betala min balklänning för mina sparade pengar, och sedan skulle jag få igen pengarna av mamma i fredags, och grejen var att pappa hade sagt till mig att han kunde betala tågbilejtterna, vad bra tänkte jag, då har jag väl lite pengar jag kan handla för i sundsvall då pappa och jag var dit en sväng i fredags. När vi är i Sundsvall säger pappa att det var tänkt att jag skulle betala tågbiljetterna själv för de pengarna jag fått av mamma nu. Då blev jag så jävla förbannad på han, jag tänkte ju spara dom där pengarna till en kamera, och varför i heela friden sade han att han kunde betala biljetterna då?! Då kunde han väl ha varit tyst om det, eller sagt i måndags då jag skulle bokat tågbiljetterna att jag får köpa biljetterna för mina egna pengar, ibland klantar pappa till det så ordentligt. Så jag var sur resten av dagen i Sundsvall, hans eget fel faktiskt. Är fortfarande lite irriterad över detta.

Sedan funderar jag på hur jag ska ha råd med allt jag ska göra framöver? Jag får studiebidraget nu i slutet av mars, jag måste åtminstonde köpa självaste studentklänningen denna månad för annars är den helt slut om jag köper den i april eller maj hehe. Sedan måste jag köpa pumps, och eventuellt löshår..jag börjar faktiskt bli lite ekonomiskt stressad..sedan måste jag ju köpa biljetter till Metaltown, som jag ska på i juni, dom kostar 1500..
Lycka till säger jag bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0