Månda

Okej, jag skäms lite. Angående i torsdags och i fredags då jag var så sur på pappa för han inte kunde låna ut bilen, han hade som jag misstänkt tankat upp bilen åt mig trotts allt. När pappa kom hem på jobbet i redags pratade vi om det återigen, att han inte har råd osvosv. Varpå han säger "Men nu har jag varit snäll och tankat bilen åt dig så att du kan åka ikväll" Jag skändes för att jag belv så sur på honom, för innerst inne visste jag att han skulle tanka den. Måste ge han bensinpengar nästa månad, får dåligt samvete.

Såå jag var i Myckelgensjö i helgen! Så otroligt härligt, har tagit fantastiskt bilder som jag ska lägga upp senare idag. Jag och Fox var ute 3 timmar på lördagskväll, fotograferade i skogen. Sedan var det en hund som sprang omkring och skällde i byn på natten till lördag, den vandrade tillsut utanför fönstret och skällde.

Jag hörde även en skum fågel på natten till lördag och har under hela helgen försökt att få reda på vad det var för fågel, fick svaret igår att det var en Kattuggla jag hörde den natten. Coolt!


Dags att fokusera på skolarbeten! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0