Plugg!

Tar en kort paus från bloggandet då jag har en massa att göra på skolan, men nu jäklar är det här provet som jag pluggar till nu det SISTA! Jag måste verkligen klara det här provet! Har inte pluggat såhär mycket på flera år hehe. Å andra sidan så tar jag väldigt många pauser emellan för jag blir så otroligt trött och sitta och bara läs och läsa, kan omöjligt sitta och läsa 3 timmar i sträck, då har jag somnat för länge sedan.

Fast jag har det mycket lättare att komma ihåg det jag läser nu för tiden, föga förvånad jag blev då jag bara fick två fel på ett prov jag gjorde förra veckan, och jag hade knappt pluggat något alls, jag kanske satt 2 ggr och läste igenom papprerna.
Nej tillbaka till plugganet. Rasten slut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0