Skriva

Jag tror att jag är nära på att bli sjuk, fan inte bra alls. Jag fryser trotts det inte alls är kallt inne, jag vet att jag inte borde frysa alls, så jag tog upp täcket från min säng, och sitter nu med den virad omkring mig och huttrar. Måste kolla febern på mig senare. 

Jag har googlat på saker som "förbättra ditt skrivande" och "Skriva bättre texter" - men jag blir inte direkt klokare. Jag vill skriva, jag får en känsla av att det skulle vara bra för mig. Jag har en perfekt värld i mitt huvud, men när dom tankarna skrivs ner till ord förstörs allt, och det slutar med att jag river ut sidorna och kastar bort dom - totalt missnöjd. Jag sitter och läser andras bloggar och blir imponerad av hur otroligt bra vissa är på att skriva. Jag vill också vara duktg. Kan inte ens skriva dagbok bra. Borde kanska skaffa mig en som kan läsa mina texter och kritisera sedan tipsa mig om vad jag kan tänka på då jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Paula

Övning ger färdighet!

2011-05-15 @ 20:04:38
URL: http://tiondeitredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0