Lala

Jaa då var man hemkommen till pappa då, har ju vart hos mamma i ett par dagar. Vart hundvakt :) 
Asså är det inte typiskt, när man lämnar ifrån sig telefon, då jävlar vill folk ha tag på en?

Jag var "akut" ner på affären för att köpa nå kokosmjölk som skulle användas till maten. När jag kommer hem har jag ett missat samtal från Jocke och ett sms från honom: Ö var fan har du glömt mobilen nu då?
Såå jag ringde upp honom. Han sa att han kanske behövde någon som bogserade han, hans bil hade stängts av i Gullänget. Så jag åkte dit, han hade fått igång bilen men jag fick följa efter honom hem utifall att den skulle stängas av. Fick köra Jocke och hans kusin till Domsö dom skulle titta på nå jävla bilgrejer såklart x) Har fått skjutsa runt en del ikväll i alla fall, men det var trevligt ^^ Men sen resten av kvällen har jag hängt med Jocke och Jerry :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0