Hejhej!

Vad är det med mig och trötthet, trotts att jag håller på att slockna sitter jag här, vid datorn. Skyller fan på Tumblr.
Blev en hastig omvändning för mig ikväll, var påväg och skulle gå och lägga mig då Jocke ringer och frågar om jag vill hänga med på bilträff, det var tydligen någon bilträff på Willysparkeringen. Var så jävla trött. Äsch vafan tänkte jag och tog bilen och åkte dit. Det var fulla parkeringen med bilar, jag funderar på vem som ha lyckats med att genomföra detta asså, askul! Sånt här borde arrangeras oftarte!
Hade dåligt med bensin i bilen så jag åkte hem efter ett tag, kunde inte köra runt hur mycket som helst. Men kuul var det, och värt trotts jag var så jäävla trött.

Det är 2 sidor som håller mig vaken om nätterna, Tumblr och Weheartit. Jäkla sidor haha x) Men det är bra sidor, riktigt bra sidor!



Kommentarer
Postat av: Ida

Åh ja, du har rätt i att man fastnar på de där sidorna på nätterna, speciellt tumblr. ^^

2011-10-02 @ 18:19:13
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0