Jävla dröm!

Drömde något sjukt, som vanligt inatt.
Det börjar med att jag springer på en skogsväg mitt i natten, finns inga lampor eller något. Jag är panikslagen och skiträdd. Jag hör en bil komma, då springer jag in i skogen och försöker gömma mig, bilen kör förbi. Sen kommer det en bil till som kör rakt emot mig, det är Jockes bil, och i bilen sitter Jocke och en okänd kille jag inte alls vet vem han är. Jag hade blivit hittad. Jocke och den här människan hade alltså kidnappat mig, och under drömmen försökte jag rymma flera gånger men dom lyckades alltid hitta mig på något sätt. Jocke var riktigt ond och jag hatade honom så mycket.
Det var inte en trevlig dröm i alla fall D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0