List

KOMPISAR
Har du någon bästa vän? Yes
Är du ofta med dina vänner? Umm, i stort sett nästan varenda dag
Vad brukar ni hitta på? Det är så olika, beror på vem jag är med
Bästa minnet med någon vän? Har så bra minnen med alla mina vänner så =)
Kan du vara dig själv med dina kompisar? Haha jaa
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Jo
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nä, faktiskt inte.
Har du ljugit för någon kompis någongång? Jag är inte någon som ljuger, speciellt inte för mina vänner, men ja någon gång har det hänt.
Har någon kompis ljugit för dig någongång? Det vet ju inte jag? Förmodligen
Ljuger du för dina vänner ofta? Aldrig!
Vilken kompis var du senast med? Jocke
Har du många kompisar i din klass? Trvides i stort sätt bara med en i min förre klass, Paula!!
Vilka/vem är du mest med i din klass på skolan? Paula
Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Stina och Cilla


KÄRLEK
Är du singel nu? Yess
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Jo
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nä
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Nope
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Ne
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? På sätt och vis, ja!
Sparat något från ett gammalt förhållande? Nej
Somnat gråtande pga kärleken? Jao
Varit på en blind date? Nä
Varit otrogen? Nej
Ångrade du dig? -
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Aldrig vart tillsammans med någon
Har du någonsin varit kär? Inte riktigt kär nej.
Är du kär nu? Nä, och det är så skönt!


SISTA SOM
Du fick en puss av? Cilla, haha!
Sov med dig i samma säng? Öö kom inte ihåg
Du delade ett riktigt skratt med? Jocke
Du gick på bio med? Umm, kom inte ihåg
Du höll i handen? Veene
Du gick på stan med? Jocke
Du delade en pizza med? Umm dont remember
Du ringde? Pappa
Skickade ett sms till dig? Stina
Du kramade? Cilla
Gjorde dig lite besviken? Vet ej
Gjorde dig mycket besviken? Vet inte
Du skrev med på msn? Kom inte ihåg, Jocke förmodligen
Du snackade skit om?
Du åkte bil med? Jocke
Gav dig en komplimang? Kom inte ihåg
Du kollade på film med? Mormor, haha
Du åt med på restaurang? Pappa och Ellen
Betalade något åt dig? Pappa
Grät inför dig? Vet inte


BOENDE
Bor dina föräldrar tillsammans? Nejs
Om inte, vem bor du mest hos? Bor permanent hos min pappa
Har du eget rum? Oyes!
Egen dator? Japp
Egen tv? Yup
DVD? Aoo
Boxer? ja, fast den är döö.
Internet? Haha nää inte alls ;)
Vilka färger går i ditt rum? Svart och rött
Har du trosor på din golvyta? Näpp
Får man plats att sova fler än en i din säng? Haha ne, min säng är så jävla liten.
Är köket stort? Nä
Badrum? Jafan
Glass i frysen nu? Vet inte
Fler än ett badrum? Yess 2
Badkar eller dusch? Dusch
Tvättstuga? Yupp
Balkong? Ja
Bra grannar? Jofan!


DIVERSE
Favoritfärg? Svart och rött
Mobiltelefon? Sony Ericsson, vete fan vad det är för modell
Skola och program? - Går inte i skolaa
Oskuld? Ja
Senaste filmen du såg? Kom inte ihåg vad den hette haha
Senaste låten du lyssnade på? Venee
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen och av vem? Haha från pappa "Jaja vad ska du ha?"
Hur många timmar har du pratat i din telefon? Totalt - 73 timmar. Senaste - 3 min
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Vene
Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Vet ej
Vad åt du till middag igår? Köttbullar och mackaroner
Har du duschat idag? Näe
Vad var det senaste du sa till din mamma? Kom inte igåg
Vad var det senaste din mamma sa till dig? Typ "Hejdå"
Hur mår du just nu? Bara fint!
Är du en svartsjuk person? Mjaa
Kommer du bra överrens med din familj? Jaa
Har du några syskon? Yes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0