Lördag

Idag har det varit en bra dag faktikst. Jag har inte gjort nåågonting, bara suttit framför tvn och datorn hela dagen, det var ett tag sedan jag bara tog det lugnt. Fast det varar väl bara ett tag till I guess.
Fick ett sms ikväll av Jocke att han köpt en "ny" bil, bilen är ju ny för honom, men modellen på bilen är gammal x) Visste ju att han skulle till Umeå idag och kika på en Volvo, likadan som min, Volvo 745 fast svart och bättre motor. Riktigt roligt för han!
Vet inte vad som händer resten av kvällen, finns en risk att jag får köra Jockes nya bil. Eller så får man förhoppningsvis åka med ^^ Eller så blir man bara hemma ikväll. Man vet aldrig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0