Hejhej

Jag skulle kunna blogga om så mycket nu då det är natt, jag känner mig så motiverad till att blogga på nätterna, konstigt det där. Vet inte riktigt vart jag ska börja heller.
Imorgon är det fan dags att rensa garderoben, usch ni ska se hur det ser ut där, en stor jävla klädhög som jag blir mer och mer förbannad på. Har nästan lust att slänga ut högen och elda upp skiten. 
Ska kanske hjälpa pappa byta till vinterdäck imorgon också, får väl se. Sen ska jag bege mit ut i skogen imorgon eftermiddag och fotografera, var ute och gick i skogen idag och jävlar vad fint det var. Är det fint väder måste jag helt enkelt ut! Bara för det kommer det säkert regna imorgon, det märks. 

Fan, ska sluta blogga nu. Klockan är 4 på morgonen, var längesedan jag varit vaken såhär länge.
Godnatt/morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0