Åå

Asså jag skriver ner en massa jag vill diskutera, men tar bort allt tillslut, det är liksom - Aa fast nee hela tiden då jag skriver. Så ångrar jag mig och skriver om något annat, värt eller? Har säkert gjort så 5 gånger nu, men det här inlägget ska jag fan inte radera!

Tycker att vissa människor på internet är patetiska. Prata med Paula om det, dom här jävlarna som addar en på msn och bara ska cama, och så vill man inte, då blir som sur och tar bort en. Eller någon som bara är allmänt dum i huvudet och ställer massa personliga frågor, som har med sex och kärlek att göra. Vafan skaffa ett liv? Nu ska jag inte bara ha fördomar mot killar här, tjejer är säkerligen likadana om killen i fråga ser bra ut, måste fan fråga Jocke om han råkat ut för någon sån där x) Jobbiga människor helt enkelt, jag mena hur såvrt är det att bara bege sig ut till verkligheten? Liksom många är väl kanske inte så jävla seriösa heller, men det är ju deras eget fel, för hur dom än gör så blir dom framställda som puckon.
Man har ju hört från många vänner som har åkt på sånna här människor. Cilla berättade nyligen om en kille som hade frågat henne på helgon.se om hon ville träffa honom för en natt. Haha vafan hade han noll koll på hennes civilstatus eller? Hon är ju i ett förhållande x) Fast vissa kanske inte bryr sig om det. Haha oh, humanity.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0