Jahaja!

Haha då har man ägnat stora delar av kvällen till att planera helgens planer x) Vi har planerat på att dra till umeå i helgen, jag, Cilla, Jocke och Jerry. Det var Jocke som kom med idén igår. Det är typ bestämt att vi ska dit, om vi får någonstans att bo. Är ju lite kort varsel att få ett dubbelrum en natt denna helg, skulle jag tro, men har lovat att jag ska höra av mig till 4 vandrarhem imorgon och kolla om det finns plants någonstans. Finns det inte plats ska vi ev hyra stuga. Såå man får se vad som händer. Ska tydligen köra också.

Har lite mycke att göra imorgon, så får nog ställa väckarklockan x)

Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Porrkatten

Spännande mannen!

2011-09-29 @ 12:20:27
URL: http://porrkatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0