Onsdag

Hallåhallådär!
Sitter för närvarande och titt på big bang theory. Har fasen inte varit hemma på hela dagen idag x)
Har klippt och klistrat lite grann nu, framkallade ju kort till mitt album :) Så rooligt med minnen!

Så vad har hänt idag då? Jo det ska jag tala om för er
Träffade en efterlängtad Paula som kommit hem från Borås, hon skulle tatuera sig, så jag fick vara med och göra henne sällskap och servera henne klementiner, eller vare nu var xD Det var kuul i alla fall :)
Hade lovat Cilla och köra henne till djuraffären så hon kunde köpa orm mat, dvs möss. Så jag stack hemåt vid fyra, fick panik för djuraffären stängde klockan sex och maten var inte ens färdig klockan halv sex, så jag fick kasta i mig maten och åka iväg. Vi hann dit i alla fall, åå sedan skulle man minsann få se Cillas orm Lucifer äta, hahha det var coolt och se! Haha och Cilla och jag, jag vet inte asså, vi är så jävla cp då vi är med varandra, fan vad jag skrattat ikväll. Folk måste tro vi är dum i huvudet om dom hör vad vi pratar om ibland, haha men det skiter vi i xD
Fick också träffa en efterlängtad Jocke en sväng ikväll, han kom till Cilla. Fan människan jobbar i 12 timmar varenda dag, hur orkar han? Aja det uppskattades och träffa han en stund i alla fall. Gillar det han sa då jag stack:
- Frida, när jag jobbat färdigt, nästa helg, ska vi supa som fan!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0