The Ark

Det är verkligen med sorgen i hjärtat, och tårar i ögonen att veta och säga att nu har The Ark gjort sitt. Dom spelade sin absolut sista spelning på Gröna Lund igår, och jag var inte där. Jag hade inte råd, men hade jag verkligen ansträngt mig hade jag fått sett dom för första och sista gången igår. Jag kommer aldrig förlåta mig själv för detta.

The Ark betyder så otroligt mycket för mig, jag har lyssnat på dom sedan barnsben. Deras musik hjälpte när jag var ledsen och deppig. Jag mindes innan jag började lyssna på dom vad jag "hatade" dom, men när jag i själva verket satt och lyssnade på "One of us is gonna die young" flera gånger om. Sedan köpte jag deras skiva State Of The Ark då var jag fast.

Jag har bestämt mig för att tatuera in "It takes a fool to remain sane". Ska lägga undan pengar varje månad, så får man väl se när jag kommer tatuera mig, förhoppningsvis någon gång i vinter.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0