Kopiera denna lista till din blogg o fyll i dina svar.

Lovar du att vara ärlig? Oyess!

Du heter: Frida

Smeknamn: Har inget, men Cilla kallar mig Frideloo X))

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Finns många

Beroende av: Allt

Vad tror folk om dig?: Att jag är glad och trevlig säkert

Stämmer det?: Japp

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag har fina ögon

Vad säger du för att imponera på någon?: Vet ej

Hur imponerar man på dig?: Det är inte så svårt ;)

Brukar du skratta för dig själv?: Haha jaaa

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Du får sova så gött ;) - Jocke

Var bor du?: Örnsköldsvik

Trivs du där?: Till och från

Äger du några converse: Oyes

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Nä

Vad har du för mobil operatör: Halebop

Är du allergisk mot något: Nä

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är som ringer

Vem ringde du senast?: Ellen

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Haha som om att jag kom ihåg allt morfar sa?

Antal timmar sömn inatt: Vet inte?

Sov du ensam: Japp

Brukar du komma i tid: Alltid

När mår du bra: När? Jag mår väl bra typ hela tiden

När blev du fotad senast: Vet inte :O

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart 
Vad tycker du om fötter: Haha vilken fråga xD Tycker väl inget särskilt om dom

Vad saknar du: Värme och sol

Hade du en bra kväll igår: Njaa

Favorit dryck på morgonen: Oboy

Rakar du benen: Japp

När brukar du oftast gå och lägga dig: Ja nu när man är arbetslös så lägger man sig alldeles för sent

Är du blyg?: Lite kanske

Sysslar du med någon idrott: Nä

Vill du hellre ha mail än brev: Mail är överskattat, ett brev är personligare! 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjaa

Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ;)

Är du nöjd med ditt liv: Det där går till och från, men just nu är jag det.

Är du bortskämd: Kan jag inte påstå

Vad gör du i morgon: Ska på stan och träffa Cilla :D

Vad är det värsta du vet?: Det här kan bli intressant, det finns ju mycket jag ogillar, men när någon av mina vänner blir orättvist behandlad blir jag så jävla förbannad!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Har ju dåligt med pengar nu så jag slösar inte så mycket

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Hmm.. vet inte

Vad längtar du till?: Imorgon

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Japp, definitivt!

Vad använder du för shampoo?: Färgshampoo, kommer inte ihåg vad den heter dock

Vad är det finaste du fått?: Åh, typ datorn - studentpresenten xD :')

En speciell dag du minns: Studentdagen

Hur gammal är du: 19

Tycker du om någon just nu: Tycker om många

Du samlar på: Inget

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Det beror helt på, men Jocke, Cilla eller Stina

Gillar du golf: Mjaa

Vilken tid gick du upp idag: Halv tolv

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Klart?

När grät du senast: Förra helgen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj, köpa mig en fin lägenhet och en bil

Bär du glasögon eller linser: Inget av dom

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha nej?

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 12

Har du piercing: Jaa

Vill du gifta dig: Kanske

Vill du ha barn: Inte just nu

Solar du ofta: Ja när det är sommar och varmt

Är du bra på att laga mat: Jag vet faktiskt inte, jag tror det

Är du flygrädd: Nä

Hur vig är du: Kylskåp

Är du musikalisk?: Nää

Vad dricker du helst när du är törstig: Saft

Vilken är din favoritglass: Mjukglass

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: har aldrig smakat

Vad äter du helst när du ser på film: Chiips

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Nope

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll

Vilken ögonfärg har du: Grå/ blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna:Nej

Röker eller snusar du: Nope

Har du skrivkramp nu: Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0