Alien

Som jag sade igår så såg jag på Alien vs Predator!
Filmen var jättebra, verkligen och mycket spännande. Men i eferhand måste jag säga att jag faktiskt har sett bättre filmer. Dom upptäcker en värmekälla i antarktis och så måste ju ett gäng forskare åka dit för att ta reda på vad det är, och det visar sig finnas en pyramid 600 meter under isen. Då dom kom dig fanns där redan en gång ner till det där stället. Under tiden då ett team åker ner dit och ett annat team stannar kvar där uppe blir teamet där uppe brutalt mördade av "Predators" som kan bli osynliga. Teamet som har är i pyramiden blir instängda och attackerade av aliens. Fast jag tänker inte berätta slutet hehe ;), men slutet var en besvikelse faktiskt, inte alls som jag trodde!

Men trotts detta betyg vill jag i alla fall se tvåan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0