Var på konsert..

Jag var på en Kizz konsert inatt! Jajjemän...i mina drömmar dock.
Drömde att dom spelade på arenan i Övik, när konserten var "slut" så gick alla, och jag VET att band har oftast extranummer, men alla gick och det var bara jag och några stycken till kvar, sedan kom bandet ut på senen och började spela, vi stog längst fram, sedan säger Gene: Hey, get up here on stage! så vi fick gå upp på scenen då dom spelade för...ingen...haha xD Men jag tyckte det var awesome i drömmen iaf!

Sedan för någon natt sedan drömde jag att någon ringde på telefon, jag kom inte riktigt ihåg vad han sade från början men sedan började personen sjunga: Feel the sadness burning in my heart..
Det var alltså Michael Poulsen himself som ringde mig och sjöng Fallen. haha!

Pappa bara skakade på huvudet då jag berättade, du är ju sjuk sade han XD Men vafan, är det något fel med att drömma om sina idoler? Jag kan ju inte direkt förutse vad jag ska drömma om heller. Jag måste börja skriva ner mina drömmar igen, gjorde det tidigare men gav upp. Why?


Kommentarer
Postat av: Arne

Shit. Tänk dig Michael ringa och sjunga för en. Tanken för mig att dö lite inombords här.

2010-12-20 @ 00:39:46
URL: http://arneflames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0