Hejdu

Stina: Jag ser ju fan ut som Dracula i den här jackan . . Stinas spontana kommentarer gör mina dagar <3

Och jag som skulle lägga mig 22:00 hur blev det med det?? Ajabaja Frida. Och nu börjar jag bli hungrig också..
Jag återlämnade skorna idag och fick 500 spänn för det, DENI! Så då är man lite rikare idag och så får man studiebidraget på fredag, fan så bra detta blir :) har tappat fotosuget lite grann, men nu har vi fått en fotouppgift på skolan som jag ska göra imorgon ska bli riktigt intressant å se resultatet för nu har jag verligen utmanat mig själv!
Imorgon ska jag gå med Iza på stan :D Ser jag fram emot!

Kommentarer
Postat av: amanda

viilka skor vart det du lämna tillbaks x)?

2010-01-26 @ 22:48:55
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0