Normal

Definera en normal människa? Hur är den personen som?

Jag anser att det inte finns någon människa som är normal, för att alla är olika, vi beter oss på olika sätt. Men jag kan tycka att det finns gränser, hur många gånger har man inte sagt "En normal människa skulle inte göra si eller så?" Men jag tänker på vissa saker då jag hör ordet normal, tråkigt och trist. Men jag tycker fortfarande det inte finns någon människa man kan kalla normal, det finns inte direkt någon människa som är onormal heller, tycker att alla är någonstans emellan normal och onormal, det är vad vi är liksom x) Svårt att förklara precis hur jag menar, men jag hoppas det sjunker in!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0