Tre goda ting


Sandslån i somras

Blev utmanad av Ida att berätta 3 saker som ligger varmt om hjärtat och sedan utamana 5 personer.

Tre saker som ligger mig varmt om hjärtat

♥ Att fotografera, fotograferandet har gett mig så mycket dom senaste åren, kreativitet, jag ser saker "genom kameran" - om jag åker till en ny plats å är den platsen inte "bara en plats" utan ett ställe där min kreativitet sätter igång, ideer och nya möjligheter! Fotograferandet kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat för jag vet att foto är min passion!

♥ Ställen som får mig att släppa alla bekymmer och känna mig fri. Det finns två ställen som har just det. Sandslån och Myckelgensjö. När jag kommer fram till dessa ställen så är det som en suck av lättnad att komma fram. Då släpper jag verkligen allt, lämnar alla bekymmer hemma, jag bara ÄR liksom. Jag kan sitta en hel dag utan att göra någonting alls, bara för att det är så härligt att bara vara där.

♥ Min familj och mina vänner, ja behöver jag säga mer - Ni är bäst! Jag är så glad att jag har en familj, och har bra kontakt med alla, vissa tillfällen så går faktiskt familjen före vänner jag tycker det är viktigt med familjen, men det är lika viktigt som mina vänner! Minna vänner - Ja ni vet vilka ni är, ni gör mig lycklig, glad, ni får mig att skratta. Man kan inte hitta bättre vänner än dom jag har helt enkelt!

Sååå..jag är en lat jävel så jag utmanar den som vill! ;D

Kommentarer
Postat av: Ida we

Good ;) Bra skrivet!

2010-10-06 @ 08:16:24
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0