Granskning och tankar

Sitter och lyssnar på Britney Spears, det är nostalgi - och ja hon är faktiskt bra också! Jag har tänt ljus, bara för att jag tycker det är så mysigt med ljus, dom sprider ett lugn i mitt rum på något vis. Jag granskar mitt rum. Brumma ligger bakom mig på soffan och Fox ligger på golvet. Rummet behöver verkligen städas, imorgon blir det storstädning här inne, dammtorning och sånt. Jag sitter bara och väntar på att årets första spindel ska uppenbara sig på någon utav väggarna. Jag tittar på mitt lilla fönster ovanför sängen och funderar på hur jag skulle reagera om någon knackade där, eller tittade in. Bäst jag drar för persiennerna..vill inte alls veta hur jag skulle reagera, skulle i alla fall skrika av ren skräck och aldrig mer vara i närheten av fönster som är nära marken. Funderar på om jag ska gå och ta på mig min pyamas och sätta mig i soffan och mysa med täcke. Jag går in på weheartit.com och kollar på bilder, bilder som visar kärlek. Jag avundas dom människorna, dom har någon. Dom har varandra, men å andra sidan så ler jag och tänker att sådär vill jag också ha det, en vacker dag. Britneys låt Lucky spelas, denna låt väcker känslor, blev nästan alltid tårögd då jag hörde den här låten förut, det är samma sak nu.

Jag funderar på vad jag ska hitta på under lovet. Jag förstår inte att det är sista april till helgen, det går så fort. Vad ska jag hitta på då. Ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0