Aliens?

Haha ja måste ju berätta den skumma dröm jag hade inatt då jag sov hos Iza. Vi hade sett på Harry Potter innan vi lade oss igår. Jag kom ihåg att Harry var med i drömmen, och några andra människor jag inte kände till, vi gick in till någon byggnad för att leta efter något vi letade oss långt ner i byggnaden. Helt plötsligt genom ett par dörrar ser vi 3 doktorklädda människor, varpå en av dom är pappa, dom styr på typ kuvöser och i dom ligger Aliens, jag skriker av skräck och springer (jag hatar verkligen den här panik/skräck känslan man får i drömmar, dom är så otroligt verkliga) . Vi var utanför byggnaden då vi fick reda på att Harry hade dött...? Jag hade insett 2 saker, det var Aliens på pappas jobb, och att min pappa verkligen har döljt något för mig. 
Jag var orolig hela tiden, jag var rädd för att dom där rymdvarelserna skulle komma dit jag bor och döda oss, så jag sov inne hos Ellen, för jag var rent utav skräckslagen. Jag pratade med pappa, och han sade att det var sant att dom gömde 3 st Aliens på hans jobb, men 2 av dom var döda och en var väldigt sjuk. Jag oroade mig över att den skulle ta sig från pappas jobb. Så pappa tog mig till hans jobb för att visa mig, vi tittar in i ett fönster, det var ingenting där. Pappa sade att den har rymt.....
Sedan vaknade jag!

Har lite minnesluckor från drömmen, så det kanske är lite osammanhängande, men aja. Haha pappa skrattade gott då jag berättade om drömmen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0