Andar

Ja jag tror på andar, det har jag alltid gjort. och har alltid varit intresserad av vad "Den andra sidan". Jag har upplevt en del saker som är bevisat på att jag är lite mental. Jag har upplevt övernaturliga saker, och så har det hänt misstänksamma saker som jag kopplar till andevärlden. Känner dom som är mottagliga, men det håller jag privat.

Tänkte visa några foton där det misstänks vara andar på


En av dom mest kända bilderna. Jag trodde ärligt talat att det där var en retusherad(stavning?) bild innan jag läste om bilden.

Bilden är tagen 1936 av två helt vanliga fotografer som hade fått uppdrag av tidningen London Magazine Country Living att ta bilder på denna byggnad
, en av de bästa fotografiska bevis för existensen av spöken. Bilden föreställer en kvinna som går ner för en trap. Bilden har granskats av hundratals experter, skeptiker, och det har ännu inte kommigt fram några bevis på om bilden är bluff eller om det är kameran det var fel på.                                          



Denna bild togs 1995,på Wem town hall in Shropshire, England
från gatan av en lokalfotograf som heter Tony O´Rahilly. det föreställer en flicka som kollar ut från en byggnad där det varit en brand. Fotografen har visat brandmännen fotot och dom har letat efter rester av kroppen, men dom hittade inget. Vissa från området hävdar att en ung flicka som hette Jane Churm av misstag råkade bränna ner hela byggnaden på grund år 1677 av att hon tappat en ljus. Bilden har granskats av experter


Den här bilden tycker jag är lite läskig

Man ser skepnaden av en pojke på bilden, fotografen skulle givetvis ta ett kort på fågeln, men upptäckte då detta att en pojkes ansikte uppenbarades.
Fanns inte mycket information om denna bild

Källa:
http://www.ourcuriousworld.com/FavGhostPXs.htm

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

sv: tack :D



läskiga bilder :D jag är alltid lite skeptisk till sånt, eftersom jag vet hur lätt det är att fejka i photoshop. dock blir jag alltid rädd, iseeyou är typ läskigaste hemsidan. men jag går in och kollar och skrämmer upp mig ändå ^^ för dum för mitt eget bästa... XD

2009-09-23 @ 21:11:51
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0