Måndag

Skolstart, jag tycker det suger men det är bara att bita ihop och hänga med!
Dagen har varit riktigt bra, träffade Iza efter skolan :)
Men nu håller jag på att få ett nervsammanbrott på pappa som leker med Fox och hans jävla pipleksak, en dag kommer jag döda den där pipleksaken!

Idag då jag gick på stan själv medans jag väntade på Iza så började jag tänka på kärlek osv och blev lite depp. Just nu suger det att vara singel, ja jag känner att jag måste säga de. . å andra sida finns det ju inte direkt något jag kan göra åt saken. Det är så komplicerat att förklara över internet, men jag delar mina innersta tankar med mina vänner. Nog om det tills vidare...

Till helgen är det Rockkarusellen på sliperiet, dit ska Iza och jag :D Någon som är på?


Mina nya ringar <3


Kommentarer
Postat av: amanda

Även ifall det är svårt att förklara via internet, så hoppas jag vet att du vet att jag lyssnar på dig <3 telefjon finns med :)<3

2010-01-11 @ 21:23:29
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0