Attraktiv/ kärlek

Läste på en annan blogg om vad man själv kollade på på det motsatta könet, och vad som är attraktivt. Bara för att jag inte har något annat och skriva om så tänkte jag why not!

Jag har absolut inte något vidare krav på att han ska se ut precis på det viset eller vara på det viset eller så!
För det mesta så är det först ögonen jag kollar på, jag har börjat kolla på ögonbryn också, vet inte varför faktiskt! Sedan blir det ju givetvis att man kollar på hela ansiktet. Sedan håret.
Stilen spelar ingen roll, fast det är inte snyggt då byxorna hänger vid knäna.
Ett stort fett plus är om han kan spela gitarr, det gillas myycket ;)

Jag kan inte förstå hur vissa kan ha sånna otroliga krav på motsatt kön att han eller hon ska se ut på det viset eller alternativt vara på det där viset, som är helt seriösa. Jag har hört att någon inte gillar killar som har för stora fötter, då utesluter hon honom direkt...why?? Tänk om han verkligen skulle vara The one?

Jag och Amanda diskuterade något intressant för ett tag sedan angående kärlek/relationer. Har läst dom på internet som har hamnat i ett läge då "det börjar bli tråkigt" eller "vi har tråkigt". Då får man oftast svaret "Men ha sex då för helvete"..så sex löser allt?. Har man endast sex i ett förhållande och inte kan umgås som vänner kan jag inte kalla det ett seriöst förhållande. Det är då min personliga åsikt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0