Miljön!

En sak jag måste erkänna om mig själv är att jag tycker det är väldigt viktigt med miljön, mestadels syftar jag på regnskogen. Att dom river regnskog för pengar och sånt, det gör mig så förbannad, det påverkar växthuseffekten för regnskogen sägs ju vara "jordens lungor", sedan finns det djur där ute som dör ut på grund av att det inte längre finns någonstans för dom att bo!
Det räcker med att jag ser en mängs skog som är riven och jag blir arg och ledsen, jag menar träd "lever" ju, jag hoppas ni förstår vad jag menar.

Varför jag skriver detta är för att jag blir så förbannad på mina grannar som håller på att såga bort en massa grenar på vårat träd, trädet ligger på vår sida, men det finns grenar som ligger på grannarnas sida som dom håller på att ta bort, trädet var så vackert innan, nu ser det väldigt naket ut. Det känns som att dom håller på att döda trädet. Jävla idioter!

Dom kanske skulle frgat oss först om det var okej??? Hade dom frågar mig hade jag sagt NEJ!

Jag behövde få ur min ilska någonstans.


Kommentarer
Postat av: ellen

det är elakt -.-

2010-05-07 @ 16:32:36
URL: http://eeellln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0