Dag 03 – Mina föräldrar

Då var det dags för day 3!
Min mamma heter Gizela och min pappa heter Jörgen. Mamma och pappa separerade för 3 år sedan.
Så jag tänkte berätta om båda två ^^

Mamma och jag har en nära relation med varandra, hon är lätt att prata med och man kan prata med henne om allt. Mamma har en väldigt rolig humor och hon kan få mig att skratta så man får tårar i ögonen. Jag tycker det är gulligt när mamma är orolig över mig, det är ju liksom föräldrars roll att vara lite orolig och så. :) Mamma ser alltid då jag mår dåligt, och jag har insett att det är min mamma som alltid har rätt. Jag älskar henne!

Pappa och jag har också en bra relation, vi har kommit varandra närmare dom senaste åren. Fast pappa och jag pratar förstås inte på samma sätt som mamma och jag. Pappa är hjälpsam och stället upp, precis som mamma! Älskar min pappa :)

Så det var mina föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0