Döh

Så idag har man gjort svenska nationella, jag var färdig en timme innan man fick gå, så det var ju bara att sitta där och hålla ut. Så jäkla trist.
Sedan for jag hem och gick ut med Fox, vi gick ner till hamnen, man kan äntligen gå där nere nu, fast det är liite lerigt. Jag fattar inte varför dom inte har skottat där i vinter, det har dom ju alltid gjort förut!

Imorgon ska jag gå och se Water for elephants med Iza, hoppas den är braa! Lite tråkigt dock att Björn Rosenström spelar imorgon och man har inte råd att dra dit...
På lördag är det studentfest med temat back in the days, ska prova ut lite kläder och sånt ikväll!

Kommentarer
Postat av: Erik

Såg water for elephants i onsdags, den va riktigt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0