.



Tycker att den här bilden passar till det jag tänker skriva om.
Jag känner mig så stark som människa just nu. Att jag har lärt mig hantera mina tankar, (det handlar för det mesta om känslor, att jag är ensam och sånt där) det har gett mig ett väldigt gott resultat, och jag "kastar" bort de tankar som jag vet får mig att må dåligt. Man är väldigt tankspridd om kvällarna när man ska lägga sig, det är bara då jag tillåter mig själv att fundera lite. Men jag bekymrar mig inte så mycket om kärlek och känslor längre.
Jag har lämnat ett kapitel i mitt liv och har startat ett nytt kan man säga.

Jag skakar på huvudet och skrattar åt saker som jag tror jag ska ta åt mig på, vilket förvånar mig, för jag har haft det så lätt att ta åt mig när det kommer till vad folk säger och skriver. Rycker bara på axlarna och går vidare helt enkelt. Fast det är ju klart, så beror ju det helt på vad det handlar om!

Texten på bilden får mig att tänka på att bara skita i alla bekymmer och bara leva, ha kul, vi lever bara en gång, ta ingen skit helt enkelt - Swag!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0