Freaks

Haha jag beslutade mig för att skapa en grupp på facebook - Freaks, där jag bjudit in Jocke, Cilla och Jerry där vi kan planera fester och annat shit. Så slog det mig, något som vi hade pratat om när vi var ut och eldade för några dagar sedan. Det suger att man bor så långt ifrån varandra, både Jocke och Jerry bor ju på samma ställe men jag och Cilla bor på två helt olika ställen. Som Jocke sa så är det som att man far runt i en trekant mellan oss X) Man skulle haft ett ställe mitt på stan som alla kunde träffas på och umgås eller festa, eller bara ha ett ställe man kan festa på. Är ju alltid problem att hitta någonstans att festa.
Då kom jag på att jag har en stuga på min tomt som aldrig används på hösten och vintern, knappt på våren och sommaren heller. Stugan är liten, får plats två sängar, ett bord och en bänk där inne. Men stugan är bra nog att kunna ha fester i. Så jag föreslog det på gruppen och haha det verkar ju bli succe med den där stugan. Jocke ville vi skulle skaffa oss rediga högtalare till stugan, sen snacka Jocke och Jerry om att dom hittat ett piano bortskänkes på blocket HAHA vafan XD Ett piano i den lillstugan, naaee, men det var en jävla rolig tanke.

Dagen har vart bra faktiskt. Tog en långpromenad med Fox, fick sms av Jocke att han var i stan och vinglade så jag stack in dit en sväng. Köpte ett presentpapper. Drog hem och slog in paket, promenerade ner till mamma som vi firade idag, fast hon fyller år imorgon, men hon ska jobba imorgon så hon ville firas idag. När jag kom hem stack jag till Coop för att hänga en stund med Jocke och Jerry, och nu sitter jag här, äter bullar och dricker mjölk, ska snart hoppa in i duschen!

Ha n trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0