Lörda

Eller ja det är väl pratiskt taget söndag nu om man ska vara petnoga! Men aja.
Så det blev hemmafest igårkväll hos mig, i mitt rum haha. Brukar aldrig ha fest hos mig. Har haft det en gång tidigare och det var då jag fyllde år i år XD Men det blev en lyckad kväll tyckte jag. Sedan skulle dom där gå hem från mig, asså från Järved till Gimåt, fan det är nästan en mil x) Följde dom en bit, och smart som jag var så följde jag dom över skogen, gick inte igenom skogen på hemvägen kan jag lova er. Usch.

Idaag har jag vart på stan på ärenden, och det var mycketmycket folk, vilket resulterade i att jag blev sur och less. Med hittade det jag skulle ha (Y)
Sen ikväll så har jag hängt med Cilla, Jocke och Jerry. Vi drog först till Hamptjärn och eldade, men där fanns dååligt med ved, så vi åkte vidare till Hörnsjön. Haha då vi åkte från Hamptjärn springer en älg över vägen, lite chockad man blev! Helvete vad stor den var. Vi hittade en massa ved vid hörnsjön så vi stannade där resten av kvällen, det var mys.
Ååå imorgon är det värsta dan på veckan, söndag. Dö söndag, dö. Vill sova bort hela jävla dagen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0