En inblick i personen bakom skärmen

Har jag några hemligheter jag kan dela med mig till er som läser? har jag några drömmar? Vem är jag?
Jag tyckte det skulle vara kul och skriva lite, och bekänna det ena och det andra!

Som person anser jag mig själv som en trevlig och glad människa, är ganska så känslig. Jag har absolut inte några problem med främlingar. Jag är ganska bra på att dra förhastade slutsatser. Jag har en kort stubin men jag kan kontrollera min ilska, jag har respekt för alla.
Jag hatar folk som går sakta framför en på stan, eller som helt plötsligt stannar rakt framför näsan på en, sånna vill jag bara springa över, och så har vi barnvagnar, jag förstår det inte asså, men jag respekterar det. Jag är abslut inte rädd för förändringar, eller ja det beror på vad det hadlar om. Jag har lite svårt för osäkra personer.
Min dröm är att bli fotograf, jag vill en dag kunna åka till afrika och ta kort på lejon och elefanter! (Väldigt höga drömmar men ja). Jag vill flytta utomlands.
Folk som snubblar eller ramlar är det roligaste som finns.

Det är vad jag hade att bjuda på, tills vidare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0