Måndag

Do you know what's worth fighting for
When it's not worth dying for?

Åh, vad jag tycker Green Day är bra <3
Jag måste se dom då dom kommer till sverige nästa gång.
Jag hade kunnat sett dom då dom var här tidigare i år, men jag bestämdem ig för att inte göra det, just för att jag vill se Tokio Hotel först innan jag drar på annat! Och jag har en jävla lista på vilka band/artister jag vill se, tänkte dela med mig ^^

Dessa vill jag se:
. Black Eyed Peas
. Green Day
. Eminem
. Disturbed
. Volbeat
. KISS - Dom kommer nästa sommar!
. Bullet For My Valentine
. The Ark
. Dead By April

Jag kan säkert komma på fler men just nu kommer jag på dessa.

Aja nog om musik!

Det är måndag idag, 2 veckor till jullov. Kan man stå ut? Klart som fan. Av denna dag återstår två lektioner, tror vi har redovninsning på båda lektionerna, ingen koll. Jag orkar inte ha koll heller. Jag har förberett mig mentalt. Efter skolan ska jag vara med Stina :D Ja och så ska jag boka tågbiljetter. DENI!

Lyssnar på Tom snare som jag tydligen tycker verkar bra, en DJ. Ingen som sjunger bara en massa jävla pling, dunk och booom!

Favoritbild i repris xD Ifrågasätt inte varför jag tycker den är rolig, men det är min humor. Den får mig alltid att le då jag se den. Tack Fox för att du göra mina dagar <3
Näsan (Nosen?) är PRECIS vid saladen som vi håller på att förbereda x''D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Svar: Vad kul!

Jag prenumererar på din blogg med!

2009-12-08 @ 16:01:10
URL: http://ellensphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0