NU har...

4f965f698327fee6f8813ad2936762be.png

Kolla varifrån!

NU har jag verkligen något jag måste berätta. Stina ringer mig och frågar om jag hört och sett något? Jag fattar först ingenting då säger hon att hennes farsa sett polisen jaga en annan bil, det hade gått så jävla fort att det skrek i däcken, och dom skulle tydligen kört i området jag bodde. Stina trodde jag visste för ja som hon säger så brukar jag ha en jävla koll då polisbilar passerar vårat hus, men jag hade varken sett eller hört. Så Stina och jag spekulerade kring vad som kan ha hänt osv. Och jag verkligen är ju så förbannat nyfiken så jag skulle lätt kunnat gå ut kolla efter. Men varken Stina eller jag tror dom är kvar. Vi säger hejdå och jag påbörjar min fönstertittning, jag vill INTE missa något. Just som jag håller på att ge upp, vad händer? JO det dyker upp en polisbil på gatan nedanför oss, den körde relativt fort. Jag slänger upp telefonen och ringer stina säkert fem gånger innan jag kommer fram. Och vi pratar ytterligare en stund om att poliserna garanterat tappat bort bilen dom var ute efter. Jag tycker sånt här är så jävla spännande, skulle kunna sitta vid fönstret hela natten, eller tillochmed gå ut och höra själv. Nej men nu är det nog fan dax att gå och lägga sig! Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0