Onsdag

Först. GRATTIIIIS till Izabell som fyller 17 år idag :D hoppas du får en fortsatt bra dag!

Herreguud vad tiden går fort onsdag, det är snart helg igen. Till helgen blir det Lillasyster på sliperiet, niiiice ey!
Iza och jag såg en mycket snygg kille på stan igår. Ska jag vara riktigt ärlig så har jag aldrig liksom lagt märke till någon. Öviksbor är fan inget att ha seriöst >< Fast ja vad fan vet man, kanske finns det någon!


Kul att jag glömt bort att vi skulle ta kort till idag. Det är så jävla mycket att hålla reda på nu. Jag blir snurrig i huvudet

EDIT: Nu har jag fixar bilder

Ha en fortsatt trevlig dag ^^

Bjuder på en bild jag tog i rättvik för två år sedan



Kommentarer
Postat av: Moster Drowsy

Ha ha ha, Dessa grabbar har gått på min skola (där jag jobbar). Dom var förbi skolan när dom skulle köra hela Sverige. Kolla in www.vedbil.se

2009-12-11 @ 18:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0