Malmön

Brukar besöka Malmön en del gånger under sommaren, så här kommer lite bilder




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att jag typ knappt har kollat här inne? JO för att du har typ inte sagt så mycket om att du har en blogg -.-' FRIDAAAAAAAAAAAAAAAAA, FI DAJ. dum flicka, som engelsk mannen på internet sade några gånger.



Äh vettu vad? Du är fan min idol. Satan i torso vad du fotar bra! De sitter som smäcken i ögonen :)

jam,jam, mycket bra.



POOUUUUHS HAJ BUDDY :D

ha det gut bland bilarna och sen bland götarna, uhä de snackar bara tills huvudet hänger av trötthet.

fin dialekt dock, men to much after a while for skånska mich.



MEN NÄÄÄ, nu ska jag inte dryga kommentaren längre! antar att du fattar att jag är lite bored (A) ehe..

men men ;)

adjö dumma flicka, hähä :D<3



2009-07-26 @ 19:23:16
URL: http://ershaagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0