Nya bilder

Hej på er!

jag har en massa fina bilder på lager..vi har fortfarande ingen dator, men vi har nu fått hjälp så att vi får en dator, skitbra! Jag får låna mammas dator men hon har inte något bildredigeringsprogram, och jag är beroende av redigering av bilder än fast jag inte gör något mycket alls!
Så vad händer annars då?
Har sovigt hos mormor inatt, viket jag tyckte var aldeles perfekt för hon bor 10 minuter från skolan. Skolan är snart slut för dagen, då ska jag ta bussen hem till lille Fox och ta en sväng och träna med honom, det behöver han! Har lagt mycket tid på Fox den senaste tiden, ett annat intresse bortsett från fotot är hunden sådetså ^^


Vi får höras senare

Kommentarer
Postat av: Arne

LYSSNA PÅ DEN PÅ SPOTIFY! NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2009-11-27 @ 11:26:58
URL: http://claymoreflames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0