"Fotoserie"

Har bestämt mig för att göra som en "serie" av bilder jag tagit, inte som en hel serie.

Denna serie kallar jag "The lonely dog"


Skild från dig
betyder sorg för mig,



Var hos mig när jag har det svårt,
ty då blir allt lättare för mig om jag har dig.



Ge mig tid att förstå vad det är du begär
av mig.



Gör mig tillitsfull ty du är mitt hela liv.



När du blir irriterad på mig för att du själv
har brått, så tänk på att jag kanske har ont
i magen, kanske låg för länge i solen eller
bara är trött och ledsen på allt.



Du har ditt arbete, dina vänner och nöjen, jag har bara dig.

Stort tack till min älskade hund Hummelviksgårdens "Crazy" Fox

Kommentarer
Postat av: Carina Westin

Började nästan gråta när jag läste det du skrivit + bilderna. Superbra.....

2009-09-27 @ 20:27:53
URL: http://doggarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0