Sandslån

For till Sandslån på Kräftfest förra helgen


Fredagen:


K.A med sin båt :)

Tycker att bärget har en riktigt häftig blåfärg, det är visserligen dimma men!

Jag hjälpte farmor att kratta

Gunvor tände ett par jättefina ljus och lyktor som säkert gjorde hela campingen vacker!



Vi hade även en liten "cermoni" på Sandslån denna kväll! Farmor och Anders "Gifte sig" på skämt dock, men roligt var det!


Lördagen:

Förberedelser

Tävlingar!!


Maten serverad


Jag, K.A och Ove for sent på kvällen ut med båten för att se hur Sandslån ser ut från vattnet, det var jättevackert för det var marshaller nästan hela campingen! Det var jättesvårt att ta bilder då det var så mörkt


Tack för i år! Jag ser redan fram emot nästa sommar, då ska jag vara på Öfesten oxå.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Älskar bilden med löven! Jättefin. =)

2009-09-03 @ 18:26:18
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0