Dag 15 – Mina drömmar

Ojoj. Det här kan bli långt.
Det finns ju drömmar som jag har som aldrig kommer att inträffa, och drömmar som är mer "realistiska".

Jag vill förstås bli rik, och vara ekonomiskt oberoende, jag skulle köpa 1 miljonersbilar och flytta till ett paradis. Där skulle det finnas stall så att jag kan ha hästar. - I min drömvärld ja! Sedan drömmer jag om New York och Los Angeles.

In the real world, så drömmer jag om att komma in på någon av de utbildningar som jag kommer att ansöka till nästa år. Jag vill flytta hemifrån och börja leva mitt eget liv, skaffa ett jobb så att man har pengar. När jag har allt det där - förhoppninsvis, så skulle jag skaffa hund och katt :)

Sedan drömmer jag om att hitta kärleken förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0