Dagen

Var på stan idag med syrran för att hitta något som pappa kan köpa till oss i julklapp, men eftersom jag hatar när det är mycket folk på stan så hittade jag nästan ingenting. Det är verkligen skillnad på "mycket folk i Övik" och "mycket folk i Stockholm" - mycket folk i Övik blir jag förbannad på för dom är bara i vägen överallt, i Stockholm är det annorlunda på något vis, det är mer folk där, men inte lika drygt! Dessutom är butikerna i Sthlm anpassade för att mycket folk ska kunna gå där.
Pappa och Ellen håller på att fixa Tacos, annars är det alltid jag som får fixa Tacos, men inte idag HAHA!

Ikväll är det fest, nu var det ett tag sedan, sist var 200 dagars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0