My mood is like a fire

Åh vad jag hatar vintern, jag vet alltid vad vintern innebär för min del, jag är inte alls på samma humör som på våren och sommaren. Jag är oftast bara trumpen och sur när det blir vinter. Sedan kommer perioderna då jag börjar må dåligt och tycker att livet rent utav suger. Jag blir trött och less på allt och alla. På vintern vill jag bara lägga mig ner och sova, sova från då snön kommer tills den har smält på våren. Det skulle vara underbart för min del. Jag önskar lite att jag var en björn.
Vintern har inte mycket att bjuda på, bara kyla.

Bara för att jag skriver detta betyder inte det förstås att jag är såhär varje dag, det inträffar bara lite mer oftare än på sommaren.

Can you teach me how to feel real?
Can you turn my power on?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0