Tisdag

Har tappat suger på att blogga just nu, men det är väl bara i en period skulle jag tro. Är så jävla less på skolan nu, BLÄ! Jag längtar mer till lovet än till julafton, ledighet betyder väldigt mycket för mig nu.
Och shit vad kallt det blev ute, det var jag verkligen inte beredd på. Fast ja kylan brukar komma vid den här tiden. Jag bara väntar att det ska stå -28 på termometern, i morse stog det åtminstonde -17. Har jag sagt att jag hatar vintern? Kyla är inte min grej, jag tycker om att titta ut på vintern, men inte alls att vara ute. Jag går långpromenader med hunden förstås, men jag går inte ut i onödan om man säger så.

Har tagit nya kort i skogen! Ska lägga upp dom senare idag. Fina bilder faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0